2020年2月28日 星期五

2020年 2月個人組合小結

                   2月        年初至今      
組合            -5.0%      -2.3%       
SPY US      -7.6%       -7.9%     
盈富            -0.2%       -7.0%        
ACWI US    -7.2%       -8.8%       
(ETF表現用Bloomberg提供的總回報,是假設了股息再投資,並不代表個人投資者的真實回報)

2月市場極度波動,月內組合曾一度上升超過10%。肺炎擴散,自己組合的美股都要捱。月內發威的是一眾亞洲股包括Softbank及自己最大的2隻港股兄弟:藥明康德及藥明生物。月內drawdown咁大一定唔會係開心,但個人對組合表現YTD大幅跑贏ETF已算滿意。


組合十大長倉持股
                               比重         
Microsoft                9.3%
Visa+Mastercard    8.3% (我並沒有特別區分V跟MA,都視為同一個主題)
Apple                      7.2%
MSCI                      6.2%
Amazon                  5.6%
Alphabet                 5.4%
LVMH                     4.9%
Adobe                    4.6%
藥明康德                4.4%
PayPal                   4.3%


組合持有35隻股票 (包括短倉)
淨倉位 (長-短-現金) 為123%,槓杆部份用歐元、日圓及瑞郎孖展。

2月淨買入,有新股票包括Mapletree Industrial Trust、Ascendas India Trust、中銀飛機租賃、Illumina、Moody's。另外有些加倉,並清倉Nike。Nike自己都揸左3年半,估值上吸引力已不大,剛好襯股市大升加上東京奧運有機會取消都傳左一段時間,故沽出全身而退。

自己在組合月內曾升超過10%時有同一些朋友傾過,諗過減持,但最後無做到,事後睇係極錯。但自己有幾次經驗,包括2016年頭,2018年年尾都是血洗式下跌,2018年有記載在這blog裡。2018年年尾自己全力減倉,果下是減低了受傷,但之後2019年回升追得唔夠快,結果是比起坐係度唔郁,我先沽了但買得唔夠快最後一來一回係少左好多錢。自己對手上的公司非常有信心,而我主要的目標是要跑贏ETF,長遠來說經濟會增長,股市會上升,只要繼續跑贏ETF,最後結果應會是不錯。

個人對肺炎的看法跟Tam兄差不多,如果最後全球有幾億人中招,幾百萬人要死,我諗我地坐係香港都係走唔甩,揸咩都無咩分別。但我手上的公司應該係我死佢地都未死,最後去到某個位(可能係死左幾千萬人,包括我自己後)最後都會解決,然後佢地都係會歸位。

另一樣野是利率現在低得非常過份,美國10年期國債息已經低到1.5都無。自己講左N次經濟前景明不明朗不會影響自己買股票,經濟差利率會低,對股市可能是好事,反而經濟好大家都可以驚加息。自己唯一驚的是滯脹,經濟差物價高企,自己現在最驚如果有d咩令全球食物供應緊張,就真的會好大鑊。

另外,Warren Buffett幾日前接受CNBC訪問:



佢講左句: "If interest rates stay at this level, we’ll wish we’d-- for the next 10 or 20 years, we’ll wish we’d been 125% in equities."

自己看法同Buffett基本一樣。

2 則留言:

  1. 我有留意中銀飛機租賃,現價幾吸引,我主要擔心航空公司今次會頂唔順要抽單,或者要求減租去同渡時艱。。。你對佢咁有信心??

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講,信心不特別大,你見這2個月我是分散買了一籃子收息股作為組合槓桿的部分,中銀飛機應該係這籃子最細注碼的一員。這籃子中1月買的2隻S REIT才是信心最大

      刪除