2020年10月21日 星期三

買樓出師不利

上次講到話以個人情況來看呢幾個月可能係買樓好時機,週末約左agent睇樓,一睇就見到個比較低水而自己又可接受的單位,agent話業主急住要錢所以低水一點盡快甩身。自己上年都睇過同一棟野,亦一路有跟進下樓價,唔講樓巿未來方向只講相對,覺得果個單位以層樓同座向來講如果無暗病的話係真係低水左一點。

奈何自己成副身家都係股票仲要借左p-loan,所以第一件事係要沽左一部份股票並提早還錢。星期一沽野現金都要今日先settle到,未通知銀行提早還錢就被agent告知該單位已賣。出師不利,唯有繼續等機會。

賣左一部份股票,不能全倉參與,有種莫名的空虛感,剩低個倉依然係個人資產的大部份,但彷彿升跌都無左個感覺。可能我都係比較適合all-in股票。

10 則留言:

  1. 師兄,我都睇緊樓。

    如果真係見到有真筍既,建議可同業主傾,話唔夠現金,落少少訂先,咁樣可能會少啲被人捷足先登既機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝建議,小弟都不知可以有這做法

      刪除
    2. Rice兄講得啱
      落少少訂,可以畀賣家睇到你嘅誠意
      帶票睇樓,好多時都傾到好價

      刪除
  2. 低水唔過夜. 做足準備. 有個朋友已經俾人reject左兩張票...

    回覆刪除
  3. 放寬按揭令到唔洗ALL-IN
    選擇性多左好多
    ching睇邊到
    而家唔入市
    到2022年2023年, 疫情解決, 移民潮消化左, 新樓供應崩盤,再加埋呢幾年QE, 0息印出黎既錢..

    不敢想像...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇奧運果頭. 我都認為對保得住份工的人來說呢1-2年係買樓的窗口...

      刪除
    2. 我有相熟經紀,負責奧運嗰邊嘅樓盤
      我3層樓,有2層都係經佢買
      有需要可以PM你

      刪除
  4. 可能遲d會睇到一間,你更加鍾意嘅樓呢?
    你已經做足功課,吸收咗今次經驗,下次再有機會,一定把握到😊

    回覆刪除