2020年12月21日 星期一

2020年年結 (非投資篇)

2020年絕對係過山車般的1年,整體上,as always,係有喜有悲。


悲就一定係全年大部份時間都戴口罩,完全無飛過。疫情依然非常嚴峻,自己所處的行業受疫情影響比較小,因為疫情比自己悲的人大有人在,所以都無咩好呻。另外,疫情後基本上無去過gym,大部份時間WFH,身型暴脹,比疫情前重了5-6kg。自己都有跟一些Youtube影片在家做運動減肥,但可能係氛圍問題,始終不及在gym那麼有效。


喜則有兩方面,一方面是今年在工作上有非常正面的進展,今年好多人都艱難,但自己工作表現獲得非常正面的認可。自己一直都認為自從轉行後事業是一年好過一年,但今年的飛躍是遠超前幾年。自己工作上一直有些焦慮但最近的進展都把自己的焦慮一掃而空,令自己可以更專注於工作。


另一方面當然是投資成績,雖然未到真正年尾埋單計數,但投資回報5-6成,個人資產增長8-9成應該走唔甩,也是一個大進步。同好多師兄翻倍計當然不及,但以自己發展不忘穩健的風格加上組合不是成日睇實的情況下算是可以接受了。以現在的資產值及一個很保守,低風險的投資回報假設,一直在新界跟屋企人住及做廢青唔結婚生仔的話,已經可以財務自由了。今年的破壞性創新的確令我大開眼界,詳細的投資年結會於月結後另開一篇分享。


自己屋企窮,當年明明有成績可以去外國比較好的學校讀書但因為負擔唔起所以留在香港讀大學,所以一直都有個留學夢。5年前計劃去外國讀MBA考了個GMAT,一考就考左個740出來,當時亦有一間英國倫敦商學院收了,但為了轉工入現在的公司放棄無去讀。現在在快速上升軌道上突然辭職去外國讀2年MBA代價極大,學費+生活費都接近2球,仲未計無收入+缺失2年工作經驗+資本減少而失去的投資回報。公司在香港以外的office有一些常春藤/M7名校的MBA,但都無我現在跑得咁快,現在去讀書就變成了本末倒置了。所以GMAT明年個分數到期後應該不會重考,正式同外國留學講byebye。


明年暫時未有咩目標,自己一直都有上堂學韓文,都差不多學了3年半,已經去到一個程度是上堂學到的進步已經很少了,還不如睇劇、新聞、書以及實戰去繼續增進,所以應該不會繼續上堂了。不用上堂就會有空出來的時間,還未諗到做咩,可能會去學日文。

6 則留言:

  1. 安利兄連韓文都識,厲害。

    我都想去外國留學,自己還年青,不想一世留在澳門

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,學語言都是興趣所致。
      我同意,澳門始終經濟較單一,有機會去留學應抓住機會,不要講出國,我認為大陸都唔錯

      刪除
  2. 識多一種語言,感覺比住豪宅坐跑車更威風,可惜呢個好講有冇心機時間同天份去學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,現在最威風係識寫同電腦溝通的語言

      刪除
  3. 安利兄果然厲害,講起投資除了一眾前輩小弟也有玩crypto 起家既朋友,一畢業也退休了...你們都係我既目標,希望新一年無論資產投資/生活也一起進步

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,我都有幾位玩幣的朋友已經可以退休,而家轉型搞crypto生意了
      祝Alan兄新一年都一起進步

      刪除